نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات دستگاه فتوکپی کنون ADVANCE DX C3730i

امروزه دستگاه فتوکپی یکی از لوازم های الکتریکی مهم هستند که برای چاپ مدارک و برگه ها به آن نیاز داریم. دستگاه فتوکپی اغلب در ادارات و مراکز اموزشی دیده می شود. شرکت canon جزوه بهترین شرکت هایی مطرح دنیا است که در زمینه ی ساخت لوازم الکتریکی مهارت زیادی را کسب کرده است. یکی از لوازم الکتریکی های بسیار با کیفیت این برند دستگاه فتوکپی هستند. از لحاظ ظرافت و سخت افزار، این فتوکپی ها بسیار کار آمد بوده است. فتوکپی ADVANCE DX C3730i یکی از فتوکپی های زیبایی است که توسط این شرکت ساخته شده است. در این مقاله در رابطه با مشخصات دستگاه فتوکپی کنون ADVANCE DX C3730i اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

بی کیفیت بودن کپی

دستگاه فتوکپی کنون ADVANCE DX C3730i

  • عملکرد

از مشخصات ظاهری این فتوکپی می توان به صفحه لمسی بصری 10.1 اینچی با قابلیت استفاده از تلفن هوشمند اشاره کرد.

علاوه بر این پشتیبانی از راه حل های تلفن همراه و ادغام با بسیاری از سرویس های رایج رایانه ای مانند Google Drive از دیگر قابلیت های این دستگاه فتوکپی می باشد.

قابلیت ویژه ی این دستگاه اسکن و تبدیل اسناد به پرونده های دیجیتالی قابل جستجو در قالب های مختلف فایل می باشد.

یکی از قابلیت های این دستگاه پوشه ی Hot Folders است. این پوشه به ​​کاربران امکان می دهد تا یک پرونده را در یک پوشه برگزیده قرار دهند تا به طور خودکار با تنظیمات از پیش تعریف شده مانند تعداد نسخه ها و نیازهای نهایی چاپ شوند.

  • امنیت

ویژگی امنیتی پیشرفته استاندارد برای کمک به حفظ اطلاعات حساس و کمک به انطباق مقررات تنظیم شده است. این دستگاه با سیستم های اطلاعاتی و مدیریت امنیت شخص ثالث موجود (SIEM) ادغام می شود تا به ارائه بینش جامع در زمان واقعی از تهدیدات احتمالی شبکه و چاپگر کمک کند و امنیت دستگاه را فراهم سازد.

این را ببینید  بهترین زمان تعویض دستگاه کپی

این فناوری برای تأیید اینکه فرآیند بوت دستگاه ، سیستم عامل و برنامه های کاربردی در هنگام شروع ، بدون هیچگونه تغییر و یا دستکاری توسط اشخاص ثالث مخرب ، ابتدا راه‌اندازی می شوند. در حین کار ، McAfee Embedded Control با استفاده از لیست سفید برای محافظت در برابر بدافزارها و دست زدن به سیستم عامل و برنامه های کاربردی قرار گرفته است.

علاوه بر این تنظیمات خط مشی امنیتی را می توان با یک رمز عبور اختصاصی ، پیکربندی شده از یک مکان مرکزی کنترل کرد و به سایر دستگاههای پشتیبانی شده صادر کرد. دسترسی به دستگاه و ویژگی های خاص را با استفاده از میزبان روش های انعطاف پذیر تأیید هویت کد PIN ، نام کاربر / رمز عبور یا دسترسی به کارت به راحتی قابل کنترل است.

  • کیفیت

فن آوری موتور کانن به بالا نگه داشتن بهره وری و به حداقل رساندن تأثیرگذاری بر منابع پشتیبانی کمک می کند.

فن آوری های تصویربرداری برجسته و تونر ، به لطف مشخصات رنگی V2 Canon ، امکان تصاویر شگفت آور را فراهم می آورد.

با استفاده از این دستگاه فتوکپی به راحتی می توانید تصاویر با کیفیت رنگ بسیار مناسب را تهیه نمایید.

  • اتصال به دستگاه

برای استقرار سریع و آسان طراحی شده است. نظارت اسان بر وضعیت دستگاه و سطح مصرفی ، خاموش کردن دستگاه ها از راه دور ، مشاهده خوانش کنتورها ، مدیریت تنظیمات و اجرای امنیت بالا چند نمونه از مشخصات ویژه ی این دستگاه است. سیستم عامل رایانه ای و به روزرسانی های منظم با Platform Firmware Unified (UFP) انجام پذیر است.

  • مدیریت دستگاه

چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را ردیابی و ارزیابی کنید و به راحتی از این قابلیت ها استفاده نمایید.

این را ببینید  عملکرد دستگاه فتوکپی

برای کمک به کاهش چاپ غیر ضروری و کمک به کارایی هزینه ، از خط مشی های چاپ استفاده کرده و استفاده کاربر را محدود کنید.

  • فناوری پایداری انرژی

ترکیبی از فن آوری های فیوزینگ و تونر با نقطه ذوب کم، نیاز انرژی را به حداقل می رساند و به دستیابی به مصرف کم انرژی کمک می کند.

با فعال کردن چندین تنظیمات که می تواند در صرفه جویی در کاغذ و انرژی به شما کمک کند ، شیوه های کاری آگاهانه از محیط زیست را تشویق کنید.

این دارای گواهی ENERGY STAR و رتبه بندی EPEAT® Gold می باشد.

ویژگی های کلی:

عملکردهای اصلی: چاپ ، کپی ، اسکن ، ارسال ، ذخیره

پردازنده 1.75 گیگاهرتز پردازنده دو هسته ای

صفحه کنترل CONTROL 10.1 “TFT LCD WSVGA صفحه تخت رنگ

حافظه رم 3.0 گیگابایتی

حافظه ی Hard disk: 250GB / حداکثر: 1TB

شبکه اتصال INTERFACE: 1000Base-T / 100Base-TX / 10Base-T ، LAN بی سیم (IEEE 802.11 b / g / n) (اختیاری: NFC ، بلوتوث کم انرژی)

قابلیت چاپ:

استاندارد: 1200 ورق

حداکثر: 2300 برگه

قابلیت خروجی کاغذ :

 استاندارد: 250 برگه

حداکثر: 3450 برگه

وزن دستگاه : وزن تقریبی 175.5 پوند (79.6 کیلوگرم)

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هشت =