نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی. کپی نگهداری وظایف سالانه و همچنین کارهای روزمره را پوشش می دهد. هر نوع ماشین آلات در طول عمر خود به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. این امر به ویژه در مورد دستگاه کپی اداری بیشتر صدق می کند زیرا احتمالاً روزانه توسط چندین کارمند استفاده می شود. برخی از رایج ترین مواردی که می تواند منجر به تعمیر دستگاه کپی شود به صورت زیر است.

افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی
افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی

افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی و چروک شدن کاغذ

افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی به نظر می رسد یک گرفتگی کاغذ یک واقعیت از زندگی در یک دستگاه کپی اداری به نظر می رسد ، اما بیشتر اوقات به دلیل خطای کاربر ایجاد می شود. گرفتگی های مکرر کاغذ ممکن است به اجزای داخلی دستگاه فتوکپی آسیب برساند تا نیاز به تعمیر گران قیمت را تضمین کند.

ریختن جوهر

در افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی اگر دستگاه کپی در یک برنامه نگهداری معمول مراقبت منظمی نداشته باشد ، ممکن است به سرعت از جوهر عبور کند. در حالی که برخی از مدل ها ممکن است از جوهر بیشتر از مدل های دیگر استفاده کنند ، استفاده از جوهر ردیابی می تواند غرغره شدن جوهر را کنترل کند تا یک مسئله اساسی جدی تر تشخیص یابد

گرم شدن بیش از حد

در افزایش عمر با نگهداری سالم فتوکپی اگر دستگاه کپی در خطر گرم شدن بیش از حد باشد ، صفحه LED دستگاه کپی باید یک پیام هشدار دهنده را نشان دهد. یک دستگاه کپی که معمولاً بیش از حد گرم می شود ، قبل از ایجاد آتش سوزی در ساختمان ، کارمندان و اموال را به خطر می اندازد.

این را ببینید  راهنمای افزایش عمر فتوکپی

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

در افزایش عمر با نگهداری فتوکپی یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه های معمول تعمیر و نگهداری دستگاه های کپی این است که به ماشین آلات خود TLC مورد نیاز روزانه را بدهید. دستگاه فتوکپی باید حداقل به طور روزانه با یک تمیزکاری داخلی کامل کاملاً تمیز و بازرسی شود.

تمیزکاری کامل سالانه ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تمیز کردن مسیر کاغذ
  • غلطک تمیز کردن
  • تمیز کردن فیلترها

مراقبت و نگهداری روزانه ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • مرباهای کاغذی را پاک کنید
  • گرد و غبار داخلی کاغذ را پاک کنید
  • کشوهای کاغذی را برداشته و کاغذهای گیر کرده را بررسی کنید
  • درها و کشوها را ببندید
  • سطح تونر را بررسی کنید
  • غلطک و شیشه را تمیز کنید

بسته به مدل دستگاه کپی ، می توانید دستورالعمل های بیشتر سازنده برای نگهداری روزانه را در کتابچه راهنمای کاربر دنبال کنید. بسیاری از موارد معمول نیاز به مراقبت منظم دارند ، مانند تعویض تونر و جوهر طبق برنامه و تمیز کردن گرد و غبار از دستگاه به طور متناوب.

درک قرارداد تعمیر و نگهداری دستگاه کپی

در افزایش عمر با نگهداری فتوکپی هنگام خرید دستگاه فتوکپی دفتر می توان توافق نامه خدمات نگهداری را به عنوان محافظت اضافی خریداری کرد. بیشتر توافق نامه های نگهداری شامل معاینه خدمات منظم بر اساس حجم تخمین زده شده کپی است. وقتی حجم بیشتری از نسخه در توافق نامه تنظیم شود ، هزینه هر نسخه به طور خودکار کاهش می یابد. برای جلوگیری از هزینه های زیاد ، مهم است که قبل از عقد قرارداد خدمات دستگاه کپی ، متوسط ​​حجم کپی ماهانه کسب و کار خود را تعیین کنید.

این را ببینید  رفع چروک شدن کاغذ

اگر دستگاه کپی یک مسئله مکانیکی را تجربه کند ، توافق نامه تعمیر و نگهداری هزینه یک تکنسین سرویس برای تعمیر دستگاه را پوشش می دهد. توافق نامه استاندارد خدمات تعمیر و نگهداری باید شامل وظایف تعمیر پیشگیرانه و بهبودی مانند تماس های سرویس برنامه ریزی شده و تماس های تعمیر نشده برنامه ریزی شده باشد. طی یک قرارداد ، خدمات تعمیر و نگهداری باید هزینه حمل و نقل ، نیروی کار ، قطعات تعویض و سایر تجهیزات عملیاتی را پوشش دهد.

در صورت نیاز به سرویس ، می توان مستقیماً با تولید کننده یا فروشنده تماس گرفت تا از ضمانت تعمیر و نگهداری یا تعمیرات بهره مند شوید. درک دقیق قرارداد قبل از نیاز به تعمیر برای اطمینان از پوشش کامل هزینه های نگهداری بسیار مهم است.

بیشتر بدانید: دلیل روشن نشدن دستگاه کپی چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − ده =