نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی در دستگاه فتوکپی اداری است. چه به یک ماشین تک یا چند منظوره تکیه کرده باشید ، منکر این نیست که دستگاه فتوکپی اداری به عنوان خود پرسنل مشغول کار باشد! بدون سرویس منظم ، این تقاضا می تواند منجر به مشکلات کپی مانند گرفتگی کاغذ ، مشکلات کارتریج و تونر ، رگه ها یا خطوط روی کاغذ ، صفحات چروکیده ، چاپ بدون رنگ و نقاط تصادفی در سراسر چاپ شما شود. خوشبختانه رایج ترین مشکلات دستگاه کپی را می توان معمولاً در عرض چند دقیقه برطرف کرد.

خرابی در دستگاه فتوکپی اداری
خرابی در دستگاه فتوکپی اداری

خرابی در دستگاه فتوکپی اداری و خریدهای کاغذی

در خرابی در دستگاه فتوکپی اداری یک مربع کاغذی که از طریق کارخانه کار می کند می تواند باعث ایجاد اختلال در دفتر شود که باعث ایجاد حیرت و توقف می شود. گیرهای کاغذ معمولاً در بدترین زمان های ممکن اتفاق می افتد و معمولاً در نتیجه دستگاهی با ضعف تنظیم شده است. دلایل گرفتگی کاغذ استفاده از نوع یا ضخامت کاغذ اشتباه ، بارگذاری کاغذ به اشتباه یا اجازه ایجاد گرد و غبار در داخل دستگاه کپی است. اگر کاربر صفحات زیادی را در مخزن منبع ذخیره کند ، مسلماً مسدود است.

برای برگرداندن دستگاه کپی دفتری خود به حالت عادی ، باید کاغذ گیر کرده را به صورت دستی برداشته و اندازه مناسب کاغذ را بارگیری مجدد کنید یا تراز بندی کاغذ را اصلاح کنید. بسیار مراقب باشید که کاغذهای گیر کرده را خیلی سریع بیرون نکشید ، در غیر اینصورت ممکن است تکه های کوچک و پاره شده کاغذ را در دستگاه کپی دستگاه گیر کنید. اگر دستگاه کپی دفتر شما به طور مداوم گیر می کند ، برای تعمیرات با یک متخصص محلی دستگاه کپی تماس بگیرید زیرا ممکن است لازم باشد بیایند و لاستیک های خوراک شما را تمیز کنند یا از نظر وجود گرد و غبار داخل دستگاه شما بررسی کنند.

این را ببینید  اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی

بیشتر اوقات ، مشکلات کارتریج و تونر اتفاق می افتد زیرا دستگاه فتوکپی به درستی تنظیم نشده است. اگر از کارتریج تونر مناسب مدل چاپگر خاص خود استفاده نکنید ، مشکلاتی پیش می آید زیرا بیشتر دستگاه های کپی به نوع خاصی از تونر نیاز دارند. اگر ناخودآگاه از کارتریج ناسازگار استفاده کنید ، کیفیت چاپ شما آسیب می بیند. مشکلات کم ، خالی یا عملکرد نامناسب تونر نیز می تواند با دستگاه فتوکپی شما خراب شود. اگر تونر شما کم یا خالی است ، با یک تعویض ساده می توانید مشکلی را برطرف کنید. اگر اینگونه نباشد ، این بدان معناست که به دلیل خطای تولید کننده یا عوارض سازگاری ، مشکلی در عملکرد نامناسب وجود دارد.

در این حالت ، با یک متخصص کپی مطمئن در مورد نوع تونر یا کارتریج مورد نیاز خود صحبت کنید – آنها می توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید کدام نوع تونر با دستگاه شما سازگار است.

خطوط یا سایه روی کاغذ

در خرابی در دستگاه فتوکپی اداری اگر تولیدات دستگاه کپی شما مرتباً با رگه ها ، خطوط یا تغییر شکل های دیگر نشان داده می شود – حتی اگر کاغذ در فیدر به آن نگاه کنید سفید برفی است – می تواند اسناد مهم شما را شلخته و غیرحرفه ای جلوه دهد. خطوط یا خطوط روی کاغذ اغلب به دلیل وجود مواد خارجی بر روی شیشه اسکنر یا مشکلات مربوط به فیوزر دستگاه فتوکپی رخ می دهد. اگر از دستگاه چند منظوره استفاده می کنید ، این دستگاه همچنین می تواند نتیجه عملکرد نامناسب درام یا واحدهای توسعه دهنده باشد. به عنوان مثال ، نقص در عملکرد تیغه درام باعث می شود که خطوط بزرگی به صورت عمودی در پایین صفحه چاپ شده ظاهر شوند.

این را ببینید  دستگاه فتوکپی کنون ADVANCE C3525i III

به هر دلیلی که وجود داشته باشد ، رگه ها یا خطوط روی کاغذ بعید است یک مسئله کپی باشد که بتوانید خودتان حل کنید. بهترین شرط شما این است که دستگاه کپی خود را توسط یک متخصص کپی اختصاصی که قادر به شناسایی و رفع سریع مشکل است ، سرویس کنید.

صفحات چروکیده

صفحات چروکیده یا چین خورده خارج از دستگاه دستگاه کپی معمولاً به دلیل غلتک های خورشید و خروجی فرسوده است که باعث چسبندگی یا گرفتگی می شود.

برای رفع این مشکل ، می توانید سینی های جایگزین را خریداری کنید یا یک متخصص کپی را برای تعمیر مجموعه فیوزر ثبت نام کنید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که فقط کاغذ گیر افتادن یا بارگیری بیش از اندازه کاغذ در دستگاه شما است ، اما صفحات چروکیده اغلب نشانگر آن است که دستگاه کپی شما بیش از حد ساییده و پاره شده است تا بتواند به درستی کار کند.

اگر صفحات چروکیده تنها مسئله ای نیستند که با دستگاه کپی خود تجربه می کنید ، بررسی کنید که آیا زمان اجاره یا خرید دستگاه جدید فرا رسیده است.

فناوری به سرعت تغییر می کند و تعمیرات و نگهداری مداوم یک ماشین منسوخ شده می تواند هزینه بر باشد. به روزرسانی تجهیزات دفتری و اداری شما گاهی می تواند سرمایه گذاری بهتری برای تأمین نیازهای چاپی و کپی برداری در حال پیشرفت باشد.

چاپ بی رنگ

در خرابی در دستگاه فتوکپی اداری لکه ها ، کیفیت تصویر ضعیف یا چاپ بدون رنگ می تواند در یک محیط شلوغ اداری برخورد با آنها بسیار ناامیدکننده باشد. اگر نسخه های شما خیلی سبک یا خیلی تاریک بیرون می آیند ، این می تواند به معنای عدم تعادل کنترل های تراکم دستگاه فتوکپی شما باشد.

این را ببینید  راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی

برای اطلاع از چگونگی تنظیم مجدد آنها ، با کتابچه راهنمای چاپگر خود مشورت کنید یا برای دریافت مشاوره تخصصی با یک متخصص دستگاه کپی تماس بگیرید. در انجمن گروه ، تکنسین های دستگاه کپی ما تجربه زیادی در تعمیر و نصب چاپگرهای اداری دارند. ما از همه مارک های برجسته دستگاه های کپی آگاهی داریم و معمولاً می توانیم مشکلات رایج دستگاه فتوکپی را در زمان کمتری از زمان تهیه یک فنجان چای و بازگشت دوباره برطرف کنیم.

نقاط تصادفی در سراسر نسخه های شما

هیچ کس نمی خواهد اسناد کاری حرفه ای آنها مانند یک نقطه به نقطه باشد. اگر چاپ شما دستگاه های کپی را با لکه بینی تصادفی در سراسر آنها از بین می برد ، می تواند به دلیل آوارهای موجود در آینه کپی باشد.

با تمیز کردن شیشه کپی و آینه می توانید این مشکل را برطرف کنید. بیشتر کتابهای راهنمای دستگاه کپی برخی از توصیه ها را برای نحوه انجام مراحل تمیز کردن ارائه می دهند و پیشنهاد می کنند کدام محصولات را استفاده کنید.

لکه بینی تصادفی در نسخه های شما نشانگر مشخصی است که دستگاه کپی آفیس شما کمی بیشتر از آنچه که شده به TLC نیاز دارد. از آنجا که دستگاه های فتوکپی دستگاه ابزاری اساسی برای انجام کارهای روزمره دفتر هستند ، سرمایه گذاری در سرویس و نگهداری منظم برای طولانی شدن عمر آنها بسیار مهم است.

بیشتر بدانید: علت تیره یا روشن شدن کپی‌های دستگاه کپی چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =