نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برطرف کردن مشکلات فتوکپی همیشه در بدترین زمان ظاهر می شوند. اگر در حال چاپ از رایانه شخصی ، تلفن یا رایانه لوحی خود هستید ، در اینجا چند روش برای راه اندازی مجدد فتوکپی وجود دارد. فتوکپیها وقتی کار می کنند عالی هستند ، اما اگر کار نکنند بسیار ناامید کننده است. در اینجا نحوه حل برخی از مشکلات رایج ، از جمله چاپ نکردن کامل در نازل های مسدود شده و سایر موارد وجود دارد.

برطرف کردن مشکلات فتوکپی
برطرف کردن مشکلات فتوکپی

برطرف کردن مشکلات فتوکپی و عملکرد

در برطرف کردن مشکلات فتوکپی می توانند برای سالهای طولانی و هزاران چاپ قابل اطمینان کار کنند ، اما همچنین می توانند از کار بیفتند یا به طور کامل کار کنند.

بعضی اوقات دلیل آن به همان اندازه استفاده بیش از حد یا کم استفاده است. بسیاری از افراد از فتوکپی های جوهر افشان خود به اندازه کافی استفاده نمی کنند و این می تواند منجر به مشکلات جوهر خشک شده در مسدود کردن نازل شود. استفاده بیش از حد معمول کمتر از سو استفاده است: گیره های کاغذی ، نوارهای مو و حتی مواد غذایی ممکن است در فتوکپیها قرار بگیرند و باعث گرفتگی کاغذ (و بدتر) شوند.

اگر فتوکپی شما با این نکات قابل رفع نیست ، لیست بهترین فتوکپی های خرید و بهترین معاملات فتوکپی را در حال حاضر بررسی کنید.

چاپ نکردن فتوکپی

در برطرف کردن مشکلات فتوکپی دلایل زیادی برای چاپ نشدن فتوکپی شما وجود دارد ، بنابراین با اصول اولیه شروع به بررسی بررسی اینکه آیا پیام خطا یا چراغ هشدار دهنده روی فتوکپی وجود دارد ، کنید. مطمئن شوید که کاغذی در سینی وجود دارد ، بررسی کنید که جوهر یا کارتریج های تونر خالی نیستند ، کابل USB به برق وصل است یا فتوکپی به Wi-Fi متصل است.

این را ببینید  فتوکپی Kodak 1400

و اگر فتوکپی شبکه یا بی سیم است ، سعی کنید به جای آن از کابل USB استفاده کنید. طبق تجربه ما ، برخی از فتوکپیهای Wi-Fi از نظر اتصال غیرقابل اعتماد هستند. بنابراین ارزش این است که فتوکپی و هر آداپتور شبکه برق متصل به آن را جدا کنید ، سپس همه چیز را دوباره روشن کنید.

فتوکپی مناسب را انتخاب کنید!

در برطرف کردن مشکلات فتوکپی بعضی اوقات دلیل چاپ نشدن فتوکپی این است که شما برخی از نرم افزارها را نصب کرده اید که دارای یک فتوکپی “مجازی” هستند و این خود را به عنوان پیش فرض تنظیم کرده است. وقتی چاپ را فشار دهید ، به جای اینکه سندی به فتوکپی فیزیکی شما ارسال شود ، یک فایل توسط این فتوکپی مجازی ذخیره می شود.

برای بررسی این موضوع ، از فهرست شروع صفحه کنترل پنل را باز کنید. سپس به دستگاهها و فتوکپیها بروید ، روی فتوکپی صحیح کلیک راست کرده و آن را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید. (در حالی که در آنجا هستید ، همچنین می توانید از تنظیم وضعیت فتوکپی بر روی Ready اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ، این می تواند منبع مشکل باشد.)

در مرحله بعدی ، اطمینان حاصل کنید که فتوکپی صحیح در برنامه ای که از آن چاپ می کنید انتخاب شده است – باید گزینه ای را برای انتخاب از لیست مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

مایکروسافت دارای یک عیب یاب چاپ است که می تواند به شناسایی مشکلات کمک کند. روی دکمه Fix it کلیک کنید ، برنامه را بارگیری و اجرا کنید ، سپس مراحل را در جادوگر دنبال کنید.

این را ببینید  راهنمای افزایش عمر فتوکپی

همچنین می توانید صفحه کنترل ، دستگاه ها و فتوکپیها را باز کنید ، روی نماد فتوکپی کلیک راست کرده و عیب یابی را انتخاب کنید. این همیشه کمک نمی کند ، اما ارزش آن را دارد که امتحان کنید.

بیشتر بدانید: روشن نشدن دستگاه کپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − یک =