نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای افزایش عمر فتوکپی خراب شدن فتوکپی می تواند سازمان تجارت شما را کاملاً از بین ببرد. این نه تنها می تواند باعث شود شما وقت بسیار گرانبهای خود را نیز هدر دهید بلکه پول خود را نیز از دست دهید. و البته در بیشتر اوقات هیچ علامت هشدار دهنده ای خود را به شما معرفی نمی کند و شما فقط توسط فتوکپی خود در بلاتکلیف مانده اید. اما دلسرد نشوید ، شما همیشه می توانید روی ما حساب کنید تا راه پیشرفت را به شما نشان دهیم و در یک لحظه شما را از این باتلاق قابل حل خارج کنیم. با بیش از 25 سال تجربه تخصص ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بدون تاخیر از این وضعیت دشوار خارج شوید. بنابراین در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما توصیه می کنیم هنگام خرابی فتوکپی انجام دهید.

راهنمای افزایش عمر فتوکپی
راهنمای افزایش عمر فتوکپی

عیب یابی برای راهنمای افزایش عمر فتوکپی

در راهنمای افزایش عمر فتوکپی بررسی کنید آیا فتوکپی شما روشن است: آیا کابل فتوکپی برقی وصل است و آیا دکمه روشن / خاموش واقعاً روشن است. من می دانم که این موارد کاملاً اساسی است ، اما ممکن است همکار عزیز شما قبل از عزیمت تصمیم بگیرد همه چیز را خاموش کند. اگر در حال چاپ روی فتوکپی مشترک هستید ، مطمئن شوید که فتوکپی و روتره روشن هستند. اگر فتوکپی یا هر وسیله دیگری به یک محافظ برق یا منبع تغذیه پشتیبان متصل است ، مطمئن شوید که این منابع خودشان از منبع تغذیه استفاده می کنند.

  1. کابل ها را بررسی کنید (اگر فتوکپی سیمی است)
این را ببینید  برطرف کردن مشکلات فتوکپی

بررسی کنید آیا کابل USB به درستی به فتوکپی و رایانه متصل است. و در واقع ، این اتفاق بیشتر از آنچه تصور می شود اتفاق می افتد ، یک کابل ساده ممکن است گاهی دچار فرسودگی شده و به حدی آسیب برساند که به راحتی کار فتوکپی را متوقف کند.

  1. اتصال بی سیم (اگر فتوکپی Wi-Fi است) را بررسی کنید

بررسی کنید آیا گزینه بی سیم فتوکپی شما روشن است یا خیر.

  1. قطعات تعمیر و نگهداری را بررسی کنید

غالباً به دلیل پایان عمر یکی از قطعات تعمیر و نگهداری ، فتوکپی شما ممکن است خراب شود. ممکن است نیاز به تغییر واحد فیوزر ، درام ، واحد توسعه دهنده ، واحد رسانای نوری یا یک قسمت تعمیر و نگهداری دیگر باشد. اگر فتوکپی لیزری دارید ، به احتمال زیاد مجبورید در بعضی از زمان ها برخی از قطعات را تعویض کنید ، زیرا نمی توان از عهده پرداختن به برخی مشکلات تعمیر و نگهداری این دستگاه ها برآیید.

اگر فتوکپی جوهر افشان دارید ، ممکن است برخی از قطعات فتوکپی را نیز در مدل های خاصی داشته باشید که به عنوان مثال باید از سر چاپ استفاده کنید. با این حال باید گفت که این دستگاه ها نسبت به فتوکپیهای لیزری به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

بررسی تاریخ خرید فتوکپی

در راهنمای افزایش عمر فتوکپی قبل از هر چیز باید بررسی کنید که آیا فتوکپی شما هنوز تحت ضمانت است ، زیرا می تواند خرابی های ناشی از خود شما را پوشش دهد.

با این حال ، اگر ضمانت خود را قبول کرده باشد ، فقط می توانید فتوکپی را برطرف کنید به شرط اینکه خرابی اساسی نداشته باشد. اگر با آنها تماس بگیرید ، تولید کننده شما می تواند در این نوع خرابی به شما کمک کند. از طرف دیگر ، اگر حیاتی باشد ، ممکن است ترجیح داده شود که دستگاه کاملاً عوض شود ، مخصوصاً اگر اکنون کاملاً به یک مدل قدیمی تبدیل شده باشد.

این را ببینید  افزایش کیفیت زیاد چاپی در فتوکپی

این ممکن است احساس بهتری به شما بدهد که بدانید مواد مصرفی فتوکپی شما همیشه توسط سازنده تولید نمی شود و در برخی مواقع دیگر نمی توانید کارتریج یا تونرهای مدل فتوکپی خود را پیدا کنید. با وجود اینکه یک مدل قدیمی خراب است ، در واقع ایجاد مشکلات است و دیر یا زود فتوکپی به بافرها برخورد می کند و شما با یک یادگار گیر خواهید افتاد.

بنابراین ممکن است بدون اینکه فراموش کنید بازیافت آن را انجام دهید ، از پرینتر قدیمی خود خلاص شوید و مدل جدیدتری برای خود ارائه دهید که عملکرد به مراتب بهتری را ارائه دهد.

خرابی های فتوکپی که می توانید خودتان آنها را برطرف کنید

در راهنمای افزایش عمر فتوکپی خرابی های زیادی در فتوکپی وجود دارد که قادر خواهید بود خودتان آنها را برطرف کنید ، در اینجا موارد رایج وجود دارد:

  • گرفتگی کاغذ: در حالی که دستورالعمل های راهنمای تولید کننده را دنبال می کنید ، کاغذ گیر کرده را به آرامی بردارید. مراقب باشید به مکانیسم فتوکپی آسیب نرسانید و حتی اگر ناامید شده باشید صبور باشید.
  • مسائل مربوط به تغذیه کاغذ: این مشکل هنگامی رخ می دهد که کار چاپ را شروع می کنید اما کاغذی خارج نمی شود. از سینی کاغذ هیچ کاغذی به سر چاپ نمی رسد. بررسی کنید که آیا سینی بیش از حد بارگیری نشده است ، یا اینکه سینی بای پس خیلی محکم بسته نشده و کاغذ به درستی بارگیری شده و به درستی قرار گرفته است.
  • یک کارتریج جدید خالی نشان داده می شود: بررسی کنید که آیا تراشه کارتریج هنوز وجود دارد یا خیر و اگر اینگونه نیست ، درخواست بازپرداخت یا تعویض کنید و در صورت وجود ، یک نور تمیز انجام دهید.
  • چاپها روشن نیستند: با دنبال کردن دستورالعمل های سازنده ، به تمیز چاپ هد ادامه دهید.
  • زمان آن فرا رسیده است: فتوکپی شما به سادگی به انتهای جاده رسیده است و اکنون زمان تهیه یک چاپ جدید است.
این را ببینید  دلایل به هم چسبیدگی کاغذ در پرینتر

شما اکنون همه راه حل ها را در دسترس دارید تا از این وضعیت پیچیده فرار کنید و در اسرع وقت به بهترین نتیجه برسید.

بیشتر بدانید: علت ایجاد نقاط روی صفحات کپی شده چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =