نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی نیز وچود دارد که برای چاپ های پیشرفته از آن استفاده می شود که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی
بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی

کپی کردن بخشی از یک صفحه

در بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی این ویژگی به شما امکان می دهد مناطق خاصی از صفحه را که می خواهید کپی شود انتخاب کنید. دستگاه کپی معمولاً صفحه را اسکن کرده و سپس به شما امکان می دهد مناطق خاصی از نسخه اصلی را انتخاب کنید.

ذخیره در PDF یا Microsoft® Word File

با استفاده از دستگاه های کپی نرم افزار اضافی می توانید اسناد شما را اسکن کرده ، آنها را در یک فایل PDF Adobe® Acrobat® تبدیل و یا ذخیره کنید و یا حتی اسنادی را اسکن کنید ، همه نویسه ها را بخوانید ، آن را به متن تبدیل کرده و سپس ذخیره کنید به عنوان یک فایل Microsoft Word.

ارسال به ایمیل یا پوشه شبکه

دستگاه های کپی اکنون می توانند اسناد را اسکن کرده و آنها را مستقیماً به آدرسها یا گروههای ایمیل از پیش تعریف شده یا دستی وارد کنند یا اسناد را مستقیماً در فهرست ذخیره کنند تا دسترسی آسان به کارمندان دیگر فراهم شود.

امنیت و رمزگذاری

در بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی دستگاه های کپی امروز توانایی ایمن سازی دستگاه و کپی کردن و حتی رمزگذاری اسنادی را دارند که در شبکه شما اسکن و ذخیره می شوند.

دستگاه کپی فقط نباید کپی کند. می تواند تقریباً از هر دستگاهی چاپ کند. نرم افزار چاپ موبایل برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است.

این را ببینید  رفع مشکل وجود صفحات خالی در فتوکپی اپسون

مقاطع درجه بندی مدارس

با استفاده از نرم افزار پیکربندی شده ، یک دستگاه کپی می تواند با چاپ ورقهای حباب برای آزمون ، بهره وری معلم را بالا ببرد و سپس با استفاده از تغذیه کننده اسناد خودکار و اسکنر ، آن را به طور خودکار درجه بندی می کند.

نظارت و تشخیص از راه دور

یک دستگاه کپی که قابلیت شبکه را دارد می تواند به تکنسین های خدمات امکان ارتقا software نرم افزار ، انجام تشخیص و نظارت از راه دور بر سلامت کلی دستگاه شما را بدهد و در صورت نیاز به تماس برای نگهداری سرویس می تواند به تکنسین ها هشدار دهد.

سفارش خودکار تونر

دستگاه های کپی امروزه هنگامی که شبکه هستند می توانند به کارمندان یا حتی تأمین کنندگان شما در هنگام کم بودن تونر هشدار دهند و به طور خودکار تونر جایگزین را در سطح سفارش از پیش تعیین شده سفارش دهند ، بنابراین هرگز منبع تونر شما تمام نمی شود.

استفاده نادرست از دستگاه فتوکپی

بررسی ویژگی های پیشرفته در فتوکپی در AIS ، ما شاهد استفاده صحیح از دستگاه های کپی بوده ایم و شاهد استفاده نادرست آنها بوده ایم. در سال 2016 ، ما بیش از 12000 تماس خدماتی با مشتریان خود برقرار کرده ایم و در صورت بدرفتاری دستگاه کپی بر اساس ساییدگی و پارگی طبیعی یا (سو استفاده از دستگاه کپی) ، هنگام حضور در محل ایده خوبی داریم.

اینها ماشین های پیچیده ای هستند و ما می فهمیم که در هر دفتری کارمندان می توانند گردش مالی داشته باشند ، بنابراین توصیه می کنیم اگر فکر می کنید کارکنان شما به یک دوره جدید برای استفاده از دستگاه کپی نیاز دارند ، خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

این را ببینید  آموزش تمیز کردن هد دستگاه کپی

و اگر می خواهید ببینید که چگونه می توان از یک دستگاه کپی برای کمک به شما در بهینه سازی گردش کار ، مدیریت اسناد یا کاهش هزینه های نیروی کار استفاده کرد ، پس باید برای نمایش آخرین پیشرفت های فن آوری دفتر دستگاه کپی با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: خرابی مین‌برد دستگاه کپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دوازده =