نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی. این که آیا شما ماشین اداری را 5 در 1 ، چند منظوره یا همه در یک می نامید ، این اصطلاحات نوع چاپگری را توصیف می کنند که می توانید در خرده فروشی ها یا به صورت آنلاین خریداری کنید. یک چاپگر چند منظوره چندین ماشین اداری را با هم ترکیب می کند و به شما امکان می دهد فضای بیشتری برای سایر وسایل در دفتر کار خود داشته باشید. چاپگر 5 در 1 بسته به تولید کننده و مدل می تواند از نظر کیفیت و قیمت بسیار متفاوت باشد.

اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی
اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی

اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی با روش ایمن

در اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی بسته به اینکه کدام چاپگر را انتخاب می کنید ، چاپگرهای چند منظوره اسناد را از نرم افزار بهره وری شما با جوهر سیاه و سفید یا رنگی چاپ می کنند. آنها می توانند چاپگرهای لیزری یا چاپگرهای جوهر افشان باشند. توابع چاپ از نظر سرعت و وضوح متفاوت هستند.

وقتی به سرعت چاپگر نگاه می کنید ، می بینید که چند صفحه در دقیقه یا PPM چاپگر می تواند چاپ کند. PPM متفاوت است زیرا چاپ سیاه و سفید به طور کلی سریعتر از چاپ رنگی است. هرچه PPM بالاتر باشد ، چاپگر اسناد شما را سریعتر چاپ می کند. کیفیت چاپگر نیز مهم است.

کیفیت در تعداد نقاط در هر اینچ یا DPI اندازه گیری می شود. DPI مقدار جوهر تولید شده توسط چاپگر در یک ناحیه 1 اینچی است. در مقابل ، همه چاپگرها می توانند اسناد را چاپ کنند ، چاپگرهایی با DPI بالاتر چاپهای با کیفیت بالا مانند عکس را چاپ می کنند.

این را ببینید  چاپ کیفیت پایین

اسکنر / دستگاه فتوکپی

در اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی چاپگر 5 در 1 برای بعضی از دفاتر به جای اسکنر و دستگاه فتوکپی قرار می گیرد. اسکنرها یک تصویر از یک صفحه چاپی ، متن و تصویر را ضبط می کنند و آنها را به قالب دیجیتال تبدیل می کنند.

دستگاه فتوکپی تولید مثل متن و تصاویر را انجام می دهد و نتایج را چاپ می کند. مانند چاپ ، شما به دنبال سرعت چاپ نسخه برداری و اسکن در چاپگر چند منظوره هستید. از آنجا که اسکن و فتوکپی می خواهید دقیق باشد ، وضوح اسکن یا فتوکپی باید زیاد باشد ، بنابراین کپی مانند نسخه اصلی است.

نمابر

در اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپی چاپگرهای همه در یک از فاکس ها به عنوان یکی از عملکردهای آن استفاده می کنند ، به شما این امکان را می دهد که چاپگر را به یک فیش تلفن یا رایانه خود برای خدمات نمابر متصل کنید. هنگام دریافت یا ارسال فکس ، چاپگر سیگنال های الکترونیکی را به متن و تصویر تبدیل می کند و آنها را چاپ می کند.

به عنوان اسکن و چاپ ، به دنبال وضوح و سرعت خروجی اسناد فکس شده خود هستید ، اما همچنین می خواهید مقدار حافظه فکس را در چاپگر بگنجانید. به دنبال ظرفیت حافظه باشید تا ببینید چاپگر هنگام ورود فاکس یا ارسال آن می تواند چند صفحه را ذخیره کند. ظرفیت بالاتر به این معنی است که می توانید فکس بیشتری را هنگام چاپ برای شما ارسال کنید.

بنادر USB

اکثر چاپگرهای 5 در 1 از درگاه های USB برخوردارند بنابراین می توانید چاپگر خود را به دوربین دیجیتال خود متصل کرده و مستقیماً از دوربین چاپ کنید. برخی از چاپگرها دارای محل قرارگیری کارت حافظه هستند ، به شما این امکان را می دهد که کارت حافظه خود را از دوربین دیجیتال خود برداشته و عکس ها را چاپ کنید یا به شما امکان می دهد تصاویر را به رایانه منتقل کنید.

این را ببینید  عملکرد دستگاه فتوکپی

اتصال یک دستگاه فتوکپی به شبکه رایانه ای

در اضافه کردن ویژگی های مهم فتوکپیبه روش های مختلفی می توانید دستگاه فتوکپی خود را به رایانه متصل کنید. اگر فقط یک رایانه باشد ، می توان از طریق USB به آن متصل شد. اگر دستگاه فتوکپی خود را در میان رایانه های مختلف به اشتراک می گذارید ، می توانید از طریق شبکه شما دستگاه فتوکپی را متصل کنید تا به هر کاربر در شرکت اجازه چاپ و اسکن بی سیم را بدهید.

با اتصال دستگاه فتوکپی به شبکه ، IT Manager یا ارائه دهنده فناوری اطلاعات کنترل بیشتری بر عملکردهای آن دارد و می تواند دستگاه را با سهولت بیشتری کنترل کند.

شبکه و تیم آموزش در دسترس هستند تا به شما کمک کنند چاپگر را از طریق اتصال اترنت کار کنید. آنها مراحل زیر را طی می کنند:

  1. دستگاه فتوکپی را خاموش کنید
  2. کابل اترنت را به پورت LAN موجود در صفحه اتصال دستگاه فتوکپی متصل کنید
  3. طرف دیگر کابل را به یکی از درگاه های باز سوئیچ شبکه خود وصل کنید. باید دستگاه فتوکپی را نزدیک به درگاه شبکه قرار دهید تا شبکه شود.
  4. دستگاه فتوکپی را روشن کنید
  5. رایانه خود را روشن کرده و به شبکه خود متصل شوید
  6. درایور چاپگر را برای دستگاه کپی مشخص شده نصب کنید.
  7. وارد (کنترل پنل) شوید ، (شبکه و مرکز اشتراک) را باز کنید و نام دستگاه فتوکپی را کلیک کنید تا به این دستگاه در شبکه خود دسترسی پیدا کنید.

پس از اتمام این مراحل در همه لپ تاپ ها ، رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه ، شما قادر خواهید بود از دستگاه فتوکپی شبکه ای خود از هر رایانه ، لپ تاپ یا دستگاه همراه متصل شده بدون نیاز به اتصال آن استفاده کنید و به طور مستقیم از کارآیی فوق العاده برخوردار شوید. سپس شبکه و تیم آموزشی ما با اطمینان از اینکه همه قادر به استفاده موثر از دستگاه فتوکپی هستند ، آموزش کامل را به کارکنان شما ارائه می دهند.

این را ببینید  برطرف کردن مشکلات فتوکپی

بیشتر بدانید: دلایل عدم اجرای دستورات توسط دستگاه کپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =