نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی. چگونه از دستگاه کپی استفاده کنیم به نظر می رسد یک سوال ساده است؟ تقریباً توهین به هوش ماست ، درست است؟ اما ، آیا شما واقعاً می دانید چگونه از دستگاه کپی استفاده کنید؟ تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از افراد از عملکردهای ساده دستگاه کپی آگاهی ندارند و یا حتی بیشتر ، چگونه می توانند از همه فناوری موجود در این دستگاه ها بهره ببرند. در مورد فناوری دفاتر و اتوماسیون می توان از دستگاه های کپی به عنوان ابزاری عالی استفاده کرد.

راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی
راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی

نحوه راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی

  1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه روشن و گرم شده است.
  2. بررسی کنید که کاغذ اندازه صحیح داخل دستگاه بارگیری شده باشد.
  3. فیدر را بلند کرده و لیوان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ کثیفی ، علامت یا چیز دیگری در بالای لیوان باقی نمانده است.
  4. یک صفحه (اصلی) یا موردی را که می خواهید با صورت رو به پایین روی شیشه کپی شود ، در موقعیت مناسب قرار دهید (راهنماها را بخوانید و آنها را دنبال کنید).
  5. فیدر بالای شیشه و منبع اصلی خود را ببندید.
  6. تنظیمات موجود در نمایشگر را بررسی کنید تا از تنظیمات صحیح خود مطمئن شوید (مثلاً رنگ ، سیاه و سفید ، کاغذ اندازه ، تعداد نسخه و غیره)
  7. دکمه کپی را فشار دهید.
  8. نسخه های خود را بردارید و آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید همان چیزی است که می خواهید کپی کنید.
  9. نسخه اصلی را بردارید و دستگاه را دقیقاً همانطور که برای استفاده نفر بعدی در دفتر کار خود پیدا کرده اید ، بگذارید.
این را ببینید  راهنمای افزایش عمر فتوکپی

نکته های بیشتر برای دستگاه های کپی

در راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی اگر از بیش از یک صفحه کپی می کنید ، مجموعه صفحات خود را در منبع تغذیه اسناد خودکار (ADF) در بالای دستگاه قرار دهید (معمولاً بالای صفحه ، رو به بالا و رو به چپ).

دستگاه کپی شما ممکن است در شبکه باشد و شما ممکن است از آن به عنوان چاپگر یا اسکنر خود استفاده کنید. اگر اینگونه هستید ، مطمئن شوید که چاپهای خود را پس از ارسال تحویل گرفته اید و اگر پرونده شما در صف چاپ آنلاین متوقف شد ، حتماً آن را پاک کنید ، بنابراین دیگران مجبور نیستند منتظر شما بمانند.

خوب ، حالا شما با خود می گویید ، (همه این اصول را می دانند.) اما اگر این کار را کردند ، پس وقتی می خواهید از دستگاه کپی در دفتر کار خود استفاده کنید ، چرا کار نمی کند؟ این یک آشفتگی کامل است ، یا فقط به درستی کار نمی کند. این معمولا به دلایل مختلفی وجود دارد.

بیشتر بدانید: علت سایه انداختن دستگاه کپی روی برگه‌ها چیست؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =