نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع گرفتگی کاغذ

در بیشتر مواقع، چروک شدن کاغذ نتیجه دستگاهی است که بد تنظیم شده است. برای محافظت از خود در برابر گرفتگی کاغذ دستگاه های کپی، سه قسمت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شما می توانید پیشگیر باشید. می توانید به محض بروز سریع و با خیال راحت آنها را برطرف کنید. و شما باید بدانید که اگر این یک مشکل تکرار شونده است چه کاری باید انجام دهید.

صفحه نمایش را بررسی کنید

به محض گیر کردن دستگاه کپی یا MFP، مهم است که صفحه LCD یا صفحه نمایشگر آن را برای اطلاعات مهم مانند محل وقوع چروک شدن بررسی کنید، یا حتی ممکن است حاوی دستورالعمل هایی برای نحوه باز کردن چاپگر و پاک کردن گرفتگی باشد.

دستگاه را خاموش کنید

 قبل از پاک کردن هرگونه گرفتگی، مهم است که برق آن را خاموش کنید. شما می خواهید دست خود را بر روی یک دستگاه الکتریکی با بسیاری از قطعات متحرک قرار دهید، و با قطع قدرت آن، بیشترین احتمال آسیب دیدن ندارید.

کاغذ گیر کرده را بردارید

بعد از باز کردن دستگاه کپی و قبل از قرار دادن دستان خود در داخل دستگاه، بهتر است بگذارید تا خنک شود. این فقط باید چند دقیقه طول بکشد. هنگامی که احساس کردید قرار دادن دست ها در داخل آن ایمن است، کاغذ گیر کرده را پیدا کنید و آن را محکم بگیرید و آن را در جهت مخالف که به نظر می رسید هنگام گیر کردن، می رود، بردارید. همچنین، کششی ثابت، ثابت و ثابت بکشید تا در هنگام برداشتن کاغذ، پاره نشود.

این را ببینید  مشکلات اصلی چاپگر

به دنبال پارگی و بقایای کاغذ باشید

هنگامی که کاغذ گیر کرده را برداشته اید، به محلی که در آن گیر کرده نگاهی دقیق بیندازید تا مطمئن شوید ذرات کاغذ، باقی مانده یا قطعات پاره شده را برداشته اید. به عنوان یک معیار اضافه شده، با قرار دادن تکه کاغذ برداشته شده روی یک سطح صاف، می توانید از داشتن تمام قطعات آن اطمینان حاصل کنید.

غلطک ها را بازرسی کنید

 پس از برداشتن کاغذ، باید غلطک ها را از نظر علامت، گرد و غبار یا کاغذ در زیر غلتک ها بررسی کنید که به راحتی دیده نمی شوند.

دستگاه را ببندید و روشن کنید

پس از پاک کردن چروک شدن، می توانید آن را با دقت ببندید و مطمئن شوید که قفل شده یا دوباره در جای خود قرار می گیرد و سپس دستگاه را روشن کنید.

یک بار دیگر صفحه نمایش را مرور کنید

در آخر، حتماً صفحه LCD را بررسی کنید یا یک بار دیگر نمایش دهید. دستگاه های کپی معمولاً هنگام روشن شدن، تشخیص الکترونیکی خود را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه به درستی بسته شده، از نظر کارایی مناسب و آماده استفاده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 9 =