نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای خرید دستگاه فتوکپی

امروزه دستگاه فتوکپی یکی از لوازم های الکتریکی مهم هستند که برای چاپ مدارک و برگه ها به آن نیاز داریم. دستگاه فتوکپی اغلب در ادارات و مراکز اموزشی دیده می شود. شرکت های گوناگونی وجود دارند که در زمینه ی ساخت این وسیله در حال فعالیت هستند. ممکن است در هنگام خرید دستگاه فتوکپی مشخصات و برند ها را به طور کامل نشناسید به همین دلیل در این مقاله در رابطه با راهنمای خرید دستگاه فتوکپی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه ی انتخاب

اصولا هر برند و هر مدل عملکرد های متفاوتی را دارند که بر اساس توانایی و ظرفیت این عملکرد را نشان می دهد.

فاکتور های متفاوتی در انتخاب دستگاه فتوکپی وجود دارد. بعضی از این فاکتور ها در همه ی ان ها دیده می شود. مثلا همه ی ان ها اجزائی نظیر درام، گیرنده نور، دسته ای از سیم های متفاوت، انواع مختلف لامپ و عدسی ها، تونر و Fuser و … را دارند.

فاکتور های مهم در هنگام انتخاب

به فاکتور های زیر در هنگام خرید باید توجه نمایید تا به راحتی بتوانید دستگاه فتوکپی خود را به راحتی انتخاب نمایید.

توان چاپ در ماه

در اولین قدم باید با توجه به نیاز خود در طول یک ماه دستگاه را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در محیط پر جمعیتی فعالبت دارید باید دستگاه فتوکپی شما نیز دارای توان بالایی باشد.

دستگاه فتوکپی کنون ADVANCE DX 4751i

توان چاپ دو رو

این توانایی نیز در بعضی دستگاه ها وجود دارد و به راحتی می تواند هزینه ی کاغذ مصرفی را به طور کامل نصف نماید. با توجه به این روش به راحتی می توانید در حفظ محیط زیست نقش ویژه ای را داشته باشید.

این را ببینید  6 خرابی دستگاه کپی

قابلیت های بزرگنمایی و کوچک نمایی

این قابلیت نیز می توانید به شما کمک ویژه داشته باشد. در صورتی که از این قابلیت به طور مکرر استفاده می کنید پس وجود آن عمری ضروری است.

زمان شروع

وجود این قابلیت زمانی اهمیت دارد که کاربر در طول روز کپی های تکی بسیاری زیادی را فراهم می کند و دستگاه ممکن است در طول روز چندین بار روشن و خاموش شود.

سرعت کپی

شاید از مهم ترین پارامتر ها در دستگاه کپی سرعت کپی مطالب باشد. به طور مثال در صورتی که تعداد تکثیر ماهانه 6000 برگ است باید سرعت تکثیر و کپی مطالب 20 تا 30 برگه در دقیقه باشد.

امنیت دستگاه

اصولا بحث امنیت در هر دستگاه بسیار مهم است. وجود امنیت انکار ناپذیر است. می توانید با توجه به نیاز خود دستگاهی را تهیه نمایید که دارار رمز عبور بوده و یا امکان ذخیره سازی اسناد و مدارک در دستگاه وجود داشته باشد. به همین دلیل با توجه به نیاز خود امنیت دستگاه را انتخاب نمایید.

چندین قابلیت در یک دستگاه

ابن قابلیت در صورت کارایی دارد که شما به تمام قابلیت های آن نیاز داشته باشید در غیر این صورت بهتر است در هزینه های خود صرفه جویی کرده و مناسب با نیاز خود دستگاه را خریداری نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =