نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین دستگاه کپی مشاغل کوچک چیست؟

یک دستگاه کپی مشاغل کوچک را می توان با زنگ و سوت فراوان سفارشی کرد تا در کارهای روزمره به دفتر شما کمک کند، یا می توانید به راحتی یک دستگاه چند منظوره را انتخاب کنید که اصول اولیه را انجام دهد. انتخاب باشماست؛ ببینید کدام دستگاه کپی برای نیازهای تجاری شما مناسب است.

همه در یک دستگاه کپی مشاغل کوچک

فروشگاه های بزرگ الکترونیکی و شرکت های عرضه کننده دفتر، طیف گسترده ای از دستگاه های اصلی کپی مشاغل کوچک، معروف به دستگاه های کپی (همه در یک) را تهیه می کنند که به راحتی در هر گوشه و کنار قرار می گیرند. این دستگاه ها با قیمت چند صد دلار، دارای برخی از ویژگی های قابل توجه از جمله توانایی خواندن از کارت های داده امن (SD) هستند. اما اینها برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده و ممکن است در برابر تقاضاهای یک دفتر شلوغ مقاومت نکند.

دستگاه کپی چند منظوره

دستگاه کپی کسب و کار کوچک با درجه کسب و کار که با در نظر گرفتن چندین کاربر طراحی شده است، در انواع مختلف ارائه می شود. کانن و ریکو در این دفتر محبوب هستند، اما کونیکا مینولتا، شارپ، سامسونگ و توشیبا نیز فروشندگان عمده ای هستند که بهترین دستگاه های کپی مشاغل کوچک را ارائه می دهند.

  • دستگاه های کپی سطح پایین، که می توانند تا 1000 تکرار در ماه را مدیریت کنند. تقریباً به اندازه یخچال کوچک، این نوع دستگاه های کپی به راحتی در یک مکان مشترک مانند میز منشی یا یک کابینت طولانی برای پر کردن قرار می گیرند. هزینه تهیه یک دستگاه کپی سطح پایین نباید بیش از 1000 دلار باشد. با استفاده از این سایت می توانید مقایسه قیمت فتوکپی سریع را در چندین دستگاه کپی انجام دهید.
  • مدل های میان رده اسب قابل اطمینان دفتر هستند که در طی یک ماه حدود 25000 نسخه از آن را چاپ می کنند. در این سطح، شما همچنین می توانید از ویژگی های دیگری مانند کپی های دو طرفه و حافظه برای ذخیره اسناد و شغل های فاکس انتظار داشته باشید. انتظار دارید برای دستگاهی با این کالیبر 5000 دلار بپردازید.
  • دستگاه های کپی در مقیاس بزرگ برای بزرگترین شرکت ها یا مشاغل بزرگ تأکید زیادی بر کپی، چاپ و نمابر دارند. آنها به طور معمول می توانند 200000 نسخه در ماه را بدون مشکل اداره کنند. این مدل ها برای اتصال به یک شبکه محلی (LAN) ایده آل هستند، به چندین کارمند در بخش های مختلف اجازه می دهند اسناد را از ایستگاه های کاری خود به آن ارسال کنند. هزینه دستگاه های کپی با عملکرد بالا 25000 دلار یا بیشتر است.
این را ببینید  راهنمای اولیه کار با دستگاه فتوکی

کارتریج های کاغذی و تونر

شما نمی توانید نسخه های خوبی بدون کاغذ و تونر تهیه کنید که منبع حیات کپی است. اگر کارمندان شما نیاز به چاپ اسناد با اندازه قانونی دارند (8.5 x14)، اطمینان حاصل کنید که دستگاه کپی این نوع کاغذ را اداره می کند. کارتریج های تونر نیز عادت ناخوشایند دارند که در زمان نامناسب خشک می شوند، بنابراین مطمئن شوید که هزینه کارتریج های رنگی شما را قرمز نمی کند.

گرفتن گارانتی خوب

مسلماً دستگاه کپی برداری بیش از هر مورد دیگری از تجهیزات اداری مورد سو استفاده قرار می گیرد. این به این معنی است که می تواند از کار افتاده یا خراب شود. هنگام خرید دستگاه کپی، اطمینان حاصل کنید که گزینه های گارانتی را با نماینده فروش و اینکه شما پس از فروش چه نوع خدماتی را انتظار دارید، در میان بگذارید.

اگر در مورد هزینه یک دستگاه کپی مشاغل کوچک کنجکاو هستید، از ابزار مقایسه قیمت ما برای دریافت قیمت و قیمت اجاره دستگاه کپی مشاغل کوچک استفاده کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =