نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا مچاله شدن کاغذها همیشه تکرار می شود؟

بعضی اوقات مهم نیست که برای پاک کردن یک گیر دستگاه کپی چه کاری انجام می دهید، همه کاغذها را بر می دارید، غلطک ها را تمیز می کنید و آن را به درستی می بندید، همچنان مسدود می شود. این می تواند به دلایل زیادی باشد. از غلطک های نامرتب گرفته تا قطعات کاغذ، اجزای شکسته و غیره. هنگامی که یک دستگاه کپی یا MFP دارید که به طور مداوم با گرفتگی کاغذ متوقف می شود، به تماس سرویس نیاز دارد.

نکات اضافی برای در نظر گرفتن

صرف نظر از آنچه قبلاً گفتیم، گرفتگی مداوم کاغذ اتفاق عادی نیست و باید توسط یک تکنسین آموزش دیده بررسی شود. انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارند که می توانند به شما در رفع دستگاه کپی کمک کنند. برای تعیین اینکه چه کسی بهترین خدمات تعمیر دستگاه کپی یا چاپگر را ارائه می دهد، لطفاً پست اخیر ما را مرور کنید. نکته مهم در اینجا این است که شما با یک متخصص تماس بگیرید و بلافاصله آن را برطرف کنید، بنابراین منجر به مشکلات بزرگتر و صورتحساب تعمیر بزرگتر نمی شود.

شیشه را تمیز کنید

شیشه کثیف باعث ایجاد رگه های شبیه سازی شده در نسخه های شما می شود یا حتی باعث می شود چاپگر از لحاظ مکانیکی مشکلی داشته باشد. سطح شیشه را بررسی کنید و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید و هر از چند گاهی آن را پاک کنید. این یکی از ساده ترین کارها است، اما معمولاً نادیده گرفته می شود. در اینجا نحوه انجام این کار با Windex آورده شده است!

این را ببینید  ویژگی مهم کاغذ فتوکپی

از محافظ برق یا نرم کننده برق استفاده کنید

دستگاه کپی یک ماشین گران قیمت و مهم در هر اداره است. آنها به برق تمیز و قابل اطمینان نیاز دارند و باید از آنها در برابر افزایش برق محافظت شود. درست مثل هر سرمایه گذاری دیگر در تجارت خود باید اقدامات لازم را برای اطمینان از مراقبت مناسب از آن انجام دهید. بنابراین هنگام نصب، اطمینان حاصل کنید که یک تهویه برق، محافظ ولتاژ یا UPS (منبع تغذیه بدون وقفه یا پشتیبان گیری باتری) اضافه کرده اید. و فراموش نکنید که اکنون و سپس آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید به درستی اجرا می شود.

اینها شبیه چاپگر هستند

دستگاه کپی بسیار شبیه چاپگرهای امروزی است که در هر مکان تجاری یا دفتری استفاده می شود. همه آنها به کاغذ و تونر احتیاج دارند و اکثر آنها قابلیت اسکن نیز دارند. بنابراین اطلاعات ارائه شده در بالا برای چاپگرهای شما نیز قابل پیگیری و استفاده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 20 =